Γειά σας!

Αυτό το Blog ειναι για τη Βίκυ και την Άννα τα δυό μας κοριτσάκια, που είναι μωρά ακόμα αλλά ο υπολογιστής είναι μέσα στο αίμα τους όπως ακριβώς της μαμάς κ του μπαμπά…

Η Βίκυ που ειναι τωρα 2 χρονών και 3 μηνών σχεδόν, αποκαλεί τον υπολογιστή μου «πολοτόν μαμας» και έρχεται να της βάλω να δεί στο youtube

Τελευταία ανακαλύψαμε και τον ποκογιο!.

Η Άννα είναι 5 μηνών και όσο την έχω αγκαλιά κ κάθομαι στο pc, δε ξεκολάει τα μάτια της! βλέπει και αυτή  ότι βλέπει η Βίκυ 😉

2 thoughts on “Γειά σας!

  1. Μαμά της Βίκυς και της Άννας γεια σου! Καταρχήν να σου ζήσουν τα κορίτσια σου πάντα με υγεία και ευτυχία. Εσύ παιδί μου έκανες (και κάνεις) καταπληκτική δουλειά! Τυχερές οι μικρούλες σου. Μακάρι και τα δικά μου παιδάκια να είχανε ηλεκτρονικό ημερολόγιο! Αλλά ούτε τις γνώσεις έχω, ούτε το χρόνο να μάθω. Και μέσα σ’όλα βρίσκεις χρόνο και βοηθάς και τις μανούλες στο parents.gr. Καλή συνέχεια και να τις χαίρεσαι τις κοράκλες!

Σχολιάστε

